Čedna moda "H&M"-a


Pernilla Wohlfahrt, glavna dizajnerica u H&M-u, nedavno je izjavila kako ova robna marka ljudima nudi ono što oni traže, a potražnja za čednim odjevnim komadima posljednjih godina je u porastu.

Švedski modni brand H&M početkom ovoga mjeseca izbacio je čednu kolekciju. Inače, čednost je vrlina pripadnika raznih religija i obaju spolova. Međutim, upravo su žene one kojima je tijekom ljeta teško pronaći primjerenu odjeću. Zbog toga je H&M osmislio čedne ljetne modele kojima bi, kako se nadaju, mogli privući publiku diljem svijeta, prenosi Bitno.net.

Najava ove kolekcije izazvala je oprečne reakcije. Dok su se jedni čudili zašto se H&M odlučio na ovakav potez, drugi su pokazali divljenje prema stilu koji cijeni različitost. Dizajnerica Wohlfahrt je za Glamour magazine izjavila kako ova robna marka ljudima nudi ono što oni traže, a potražnja za čednim odjevnim komadima posljednjih godina je u porastu. „H&M je prisutan u 69 zemalja. Mi želimo biti drukčiji i pratiti potrebe naših kupaca“, kazala je.

U kolekciji se, između ostalog, nalaze cvjetne haljine i duge hlače, koje se mogu kupiti isključivo online. Švedski modni brand očekuje dobru reakciju kupaca, posebice kada se uzme u obzir činjenica da je slična kolekcija, koju je promovirala muslimanka u hidžabu Mariah Idrissi, bila vrlo popularna.

KT