Sarajevo: Obilježavanje 104. obljetnice od smrti prvoga vrhbosanskog nadbiskupa

Upriličen scenski prikaz „Nadbiskup Josip Stadler“

U prostorijama sarajevskog KŠC-a „Sv. Josip“, 8. prosinca upriličen je scenski prikaz redatelja i dramaturga Ante Bilića „Nadbiskup Josip Stadler“, u izvedbi Hrvatskog kazališta „Travnik“.

Predstva

Predstva "Stadler" oduševila je brojno gledateljstvo

Prije nastupa travničkih mladih umjetnika, nazočnima se, u ime organizatora, obratila provincijska glavarica Sarajevske provincije sestara SMI-a s. Ana Marija Kesten, koja je najprije pozdravila vrhbosanskog nadbiskupa u miru Vinka kard. Puljića, zahvalivši mu, u ime redovničke zajednice, za sve što je učinio kako bi na ovim prostorima više zasjao lik života i djelovanja nadbiskupa Stadlera. Također, provincijska glavarica zahvalila je postulatoru kauze za proglašenje blaženim sluge Božjeg Josipa Stadlera, mons. Pavi Jurišiću za veliki doprinos koji je uložio oko pripreme važnih dokumenata koji su bili potrebiti Kongregaciji za proučavanje života i svetosti prvoga vrhbosanskog nadbiskupa.

Proslavi svetkovine Bezgrješnog Začeća Blažene djevice Marije, patronu Sarajevske provincije sestara Služavki malog Isusa i obilježavanju 104. obljetnice od smrti oca Utemeljitelja, pridružile se i vrhovna glavarica Družbe s. Marija Banić, sa sestrama iz Vrhovne uprave u Zagrebu. Također, riječi dobrodošlice, s. Ana Marija uputila je veleposlaniku Republike Hrvatske u BiH Ivanu Saboliću i njegovoj supruzi Luciji te predsjednici Konferencije viših redovničkih poglavara i poglavarica u BiH i provincijskoj predstojnici Školskih sestara franjevki Bosansko-hrvatske provincije Prečistog srca Marijina, sestru Željku Dramac.

„Radosna sam i Bogu zahvalna što nas je danas okupio ovdje u sarajevskom Katoličkom školskom centru Sv. Josip, kako bismo nastavili slavlje svetkovine Bezgriješne, drugotni patron Vrhbosanske nadbiskupije, patron Sarajevske provincije Služavki Malog Isusa i obilježavanje 104. obljetnice preminuća sluge Božjeg dr- Josipa Stadlera, prvoga vrhbosanskog nadbiskupa i utemeljitelja naše Družbe“, kazala je s. Ana Marija.

Nakon predstave Stadler, koja je oduševila brojno gledateljstvo, sestre su redatelju i dramaturgu scenskoga prikaza Anti Biliću, u znak zahvalnosti i kao sjećanje na ovaj dan, darivale tradicionalni ručni rad sarajevskih umjetnika izrađen u bakru pod nazivom Stadlerova katedrala. A sjajnim travničkim glumcima uručene su ruže.

J.Vr.,KT