YouTube emisija za mlade: "'ko želi biti katolikjunaš?"


U okviru NCM-ovog projekta „Youthfluence – uključi se, prati i služi!“ mladi iz Bosne i Hercegovine 30. i 31. ožujka snimili su prvu emisiju u sklopu navedenog projekta.

Emisije koje će se objavljivati na YouTube kanalu pod imenom (H)epiCentar, kako se i zove skupina mladih amaterskih glumaca samo su dio aktivnosti projekta YouthFluence – uključi se, služi i prati! koje mladi tijekom dvodnevnog susreta osmišljavaju, snimaju, montiraju ali i objavljuju na svome kanalu.

 

Prva emisija pod nazivom 'ko želi biti katolikjunaš? na veoma satiričan, komičan, poučan i mladima blizak način prikazuje stanje današnjice. Uloge tumače Tomislav Brkan, Ana Kulier, Matej Dužnović te Ivona Martić, zajedno s kamermanom i montažerom Ivanom Romanom Nikolićem, te Josipom Milanovićem, koordinatorom projekta.

Emisija započinje dolaskom mlade djevojke u kafić koju zbog njezina ponašanja, izgleda i osobnosti ismijava konobara u kafiću koji je prvi put susreće. Nakon nekog vremena mladić iz kafića ugleda SmartAnu u emisiji 'ko želi biti katolikjunaš?, gdje sumnja u njezino znanje i vještine upravo zbog prvog dojma kojeg je ostavila na njega.

Kroz veoma humorističnu i zabavnu priču, SmartAna daje jasnu poruku kako su predrasude u mnogim situacijama prepreka da učinimo bolje za nekoga, te kako slučajni susreti s ljudima koje svakodnevno susrećemo itekako mogu biti od velike važnosti i značaja u našim životima.

Tko je bio Sv. Josip, zbog čega je nastao istočni grijeh i kako završava slučajni susret SmartAne i konobara pogledajte u prvoj emisiji mlade glumačke ekipe (H)epiCentar koja će u narednom razdoblju objaviti još zanimljivih, smiješnih i poučnih emisija za mlade.

Kako biste pratili naredne emisije, amaterska glumačka ekipa vas poziva da se pretplatite na njihov YouTube kanal.

Josip Milanović/ J.P., KT