Čet, 07. Rujan 2023. 15:42
Tijekom ljetne sezone, koja se ne smatra najboljom za televizijske kanale, "Laudato TV" čvrsto zadržava svoju publiku.
Vjerno praćenje programa ove televizije pokazuju podaci gledanosti za mjesec kolovoz u kojemu je obiteljska televizija u ukupnoj populaciji u udarnom terminu bila najgledaniji nenacionalni tzv. pay TV kanal u monitoringu. S ovim postignutim rezultatom gledanosti, Laudato TV smjestio se tako na deseto mjesto, odmah nakon glavnih nacionalnih TV kanala.
Na cijelome danu u kolovozu Laudato TV je bio drugi najgledaniji pay TV kanal.
Najgledanije emisije Laudato TV-a u kolovozu su bile Krunica Božjeg milosrđa s 29 178 gledatelja, emisija In Familia Dei s 25 608 gledatelja, izravni prijenos iz Pleternice s 22 150 gledatelja te snimka Progledaj srcem: Neka vatra siđe s 21.950 gledatelja. Najgledaniji time slot, odnosno vremenski interval, Laudato TV-a je između 18:00 i 20:00 h.
I u mjesecu srpnju Laudato TV je zabilježio izvrstan rezultat, kada je bio drugi najgledaniji nenacionalni TV kanal u udarnom terminu. Najgledanije emisije Laudato TV-a imale su još bolje pojedinačne rezultate – Krunicu Božjeg milosrđa gledalo je prosječno 37 189 gledatelja, Zlatne savjete 35 436, emisiju Klub prijatelja 35 371 i In Familia Dei 34 728.
U jesenskoj shemi ova obiteljska televizija donosi novitete kojima želi privući još mlađu publiku, emisiju za mlade Generacija + o izazovima današnjice za mlade, emisiju o roditeljstvu Mame pitaju, emisiju o prirodi Hrvatske Biseri prirode te niz novih dokumentarnih naslova u stranom programu.
Ž.I., KT