Zagreb

Započela Ljetna škola „Glazba i ljudski potencijal: edukacija, osnaživanje i rehabilitacija“


U ponedjeljak 22. srpnja s radom je započela Ljetna škola „Glazba i ljudski potencijal: edukacija, osnaživanje i rehabilitacija“ čiji je nositelj programa Hrvatsko katoličko sveučilište u suradnji s Katoličkim sveučilištem Svetog Srca, Milano, Italija.

Tema ovogodišnje Ljetne škole, čiji su nositelji HKS (Odjel za psihologiju) i Katoličko sveučilište Svetog Srca (Università Cattolica del Sacro Cuore, Facoltà di Psicologia), je Glazba kao podrška učenju jezičnih vještina: Koncepti, metode i tehnike za osnaživanje i rehabilitaciju jezičnih poteškoća odraslih i djece, preko muzičkih aktivnosti utemeljenih na dokazima.

Svi polaznici okupili su se u Vijećnici Hrvatskog katoličkog sveučilišta, gdje im je rektor Hrvatskog katoličkog sveučilišta prof. dr. sc. Željko Tanjić prezentirao rad i djelovanje Hrvatskog katoličkog sveučilišta te na kraju svoje prezentacije zaželio uspješan i blagoslovljen rad.

Dobrodošlicu polaznicima izrazio je i prof. dr. sc. Allesandro Antonietti, dekan Odjela za psihologiju Katoličkog sveučilišta Svetog Srca u Milanu (Università Cattolica del Sacro Cuore, Facoltà di Psicologia).

Trinaest polaznika, koliko broji prva po redu Ljetna škola, u pratnji pročelnice Odjela za psihologiju doc. dr. sc. Ljiljane Pačić Turk i asistentice na Odjelu za psihologiju Ane Šeremet, mag. psych., nakon posjeta Hrvatskom katoličkom sveučilištu uputili su se u Duhovno-obrazovni centar Marijin dvor u Lužnici u čijem će se ambijentu Ljetna škola i održavati.

Cilj ljetne škole je pružiti sudionicima niz koncepata te praktičnih metoda i tehnika kojima bi se potaklo usvajanje ili ponovno usvajanje jezičnih vještina, uključivanjem osoba s jezičnim poremećajima (afazija, disfazija, disleksija, verbalna dispraksija, specifične jezične poteškoće) u aktivnosti osposobljavanja i obuke temeljene na glazbi. Ova perspektiva podržava transfer s glazbenih na jezične sposobnosti te poboljšanje općih funkcija koje su obuhvaćene i u glazbi i u govoru. Glavni dio programa bit će usmjeren na to da polaznici, uz pomoć praktičnih primjera i simulacija, nauče vještine korisne za primjenu opisanih rehabilitacijskih postupaka kod klijenata s jezičnim poremećajima.

Ljetna škola završava u petak 26. srpnja kada će svim polaznicima biti uručeni i certifikati za njihovo pohađanje programa koje se ocjenjuje s 10 ECTS bodova, prenosi IKA.

KT