McDonald’sov Filet-o-Fish bio je odgovor na korizmeni post


Većina je čula za, ako ne i kušala, ne tako zdravu ali svjetski poznatu hranu iz broj jedan lanca restorana brze hrane McDonald’sa. No, ranije se, tijekom korizme, ovaj fastfood div suočavao s iznimno slabim prometom prodaje. Odgovor na to bio je „omiljeni“ dio korizme: post.

Skoro jedna četvrtina prodaje McDonald’sovog Filet-of-Fish sendviča odnosi se na korizmu, kada mnogi ljubitelji brze hrane apstiniraju od mesa. Upravo je to na umu imao McDonald’sov operater koji je prvi na meni uvrstio sirom punjeni sendvič 1962.

Prema jednom izvješću Reader’s Digesta (američkog obiteljskog časopisa općeg interesa), kada je vlasnik McDonald’sove franšize u Cincinnatiu, Lou Groen primijetio kako njegova katolička klijentela izbjegava ovaj restoran petkom, predložio je vlasniku McDonald’sa Rayu Krocu da meniju dodaju riblji sendvič.

Kroc je bio mišljenja kako pržena riba neće proći, ali je predložio da se klijentima ponudi izbor između: sendviča bez mesa Hula Burgera, kojeg čine ananas i sir na zemički, te Groenovog Filet-o-Fish sendviča. Koji god od ova dva sendviča bi bio popularniji, zaslužio bi mjesto na meniju.

Iako je nije potrebno reći: riblji sendvič je pobijedio, a Groenov restoran je napredovao. Od tada, sendvič je u stalnoj ponudi McDonald’sa, tijekom cijele godine.

KT