Ruši li "koronavirus" i masmedije?


Masmediji su zbog manjka oglašavanja uslijed pandemije "koronavirusa" ozbiljno uzdrmani. Nije riječ o posjećenosti, koja je nikad veća, već o nedostatku oglašavanja...

Foto: Ilustracija internet portala

Foto: Ilustracija internet portala

Prema pisanju portala EU Observer, novinarstvo je također doživjelo neugodan udarac zbog pandemije. Kao osnovni razlog navodi se gubitak prihoda uslijed smanjenja oglašavanja kojem su tvrtke pribjegle želeći izbjeći drastičniji ekonomski pad.

Problem masmedija svakako pritom nije manjak gledatelja ili čitatelja, jer se uslijed izolacije njihov broj povećao. Problem je nedostatak oglašivača koji odbijaju plaćati masmedijima iz ekonomskih razloga, ali i zbog mogućeg negativnog efekta ukoliko se njihove reklame nađu uz tekstove o pandemiji.

Britanski list The Guardian tako navodi, a tribun.hr prenosi, da bi mediji u Velikoj Britaniji mogli izgubiti milijune ukoliko pandemija potraje još tri mjeseca, a što je vrlo izgledno.

Pad prihoda uslijed manjeg oglašavanja pogodio je i Australiju te SAD. Primjerice, u SAD-u su prihodi na osnovu reklama pali za čak pola, što je medije navelo da traže pomoć vlasti.

Ž.I., KT