Jesu li mediji dio demografskog problema?


"New Daily Compass", talijanski medij u svom engleskom izdanju donio je zanimljive rezultate istraživanja iz Njemačke koje ukazuje na to da su mediji vrlo važan dio demografskog problema.

Foto: Ilustracija

Foto: Ilustracija

Dominantna kultura i masovni mediji uglavnom su neprijateljski raspoloženi prema tradicionalnoj obitelji, pogotovo onoj s velikim brojem djece.

Dokaz se nalazi i u izvješću Der politische Restposten kada je pregledano 1 100 članaka objavljenih u njemačkim novinama te otkriva kako tisak o velikim obiteljima govori gotovo isključivo na kritičan način: velike obitelji uzrokuju financijske probleme, oni se bore s poteškoćama zajedničkog života, njihova je stambena situacija neizvjesna... U više od 40% slučajeva tisak nudi negativnu sliku tradicionalne obitelji.

Na kraju svoje analize istraživači Vogl i Freese otkrili su vezu između veličine obitelji i konzervativnog stava. Preciznije, primijetili su da što je veća obitelj, to je veća vjerojatnost da će se njezini članovi distancirati od liberalnih bioetičkih stajališta o pobačaju i istospolnom "braku.

Prema ovom istraživanju, veći broj braće i sestara odgovara povećanju vjerojatnosti da će osoba zauzeti stavove protiv pobačaja i istospolnih "brakova".

"Nove ideje mogu se brzo proširiti unutar jedne generacije, kao što se događalo s homoseksualnim 'brakovima' u posljednja dva desetljeća, ali demografski trendovi su suprotstavljeni tom širenju", izjavio je Vogl.

Rezultati ovih istraživanja nam omogućuju da shvatimo zašto je obitelj neugodna institucija za vladajuću kulturu: obitelj je glavni temelj civilizacije, suprotstavlja se totalitarizmu, starog i novog kova, koristeći najnevjerojatniju silu koja postoji – demografiju. Obitelj čuva vrijednosti koje su izraz prirodnog zakona.

Ž.I., KT